PRODUKT
Vad är smyckena av?
Alla våra smycken är gjorda av rodiumpläterat 925 sterling silver eller 22 karat guldpläterat 925 sterling silver.
Hur hittar jag min ringstorlek?
Hur beställer jag en gravyr?
De flesta av våra ringar och hängen kan anpassas genom gravering direkt på produktsidan. Här kan du ange vad du vill gravera, infoga en bild eller utarbeta ett monogram du vill ha och med vilket typsnitt det ska graveras. När du har gjort din beställning får du en skiss av designen innan vi börjar gravyren.
Du kan hitta inspiration för ditt gravyr här #MYIXSIGNET
Vad är din guide för att underhålla mina smycken?
Kan jag beställa ett smycke i massivt guld?
Alla våra mönster kan beställas i 14 eller 18 karat massivt guld. Priset beror på vikten och därför också din storlek. Skicka oss en förfrågan på hello@ixstudioscph.com
Kan jag få ett smycke guldpläterat igen?
Vi erbjuder förgyllningstjänster till rimliga priser och specifik vägledning om hur du ger dina smycken ett långt liv. Vi vill att du ska ha dina IX STUDIOS smycken i många år.
BESTÄLLA
Levererar i internationellt?
Vi levererar över hela världen online. Om du inte hittar ditt land vid utcheckning, vänligen maila oss på hello@ixstudioscph.com så hjälper vi dig så fort.
Kan jag köpa smycken i en fysisk butik eller återförsäljare?
Du kan köpa våra smycken i vårt showroom i hjärtat av Köpenhamn eller hos en av våra återförsäljare.
RETUR OCH ERSÄTTNING
Hur returnerar jag ett smycke?
Hur byter jag ett smycke?
Vi hjälper gärna till med utbytet av dina smycken om storleken tyvärr inte passar. Följ bara vår guide här.
Reparation och reklamation
Om du har ett klagomål på en av våra produkter, köpt i vår webbshop, kan ett klagomål skickas till: hello@ixstudioscph.com.
Rätten att göra ett klagomål beviljas i enlighet med den danska försäljningslagen. Vår rätt till reklamation gäller defekter i material och/eller tillverkning, inte slitage eller självförvållade skador. Klagomålet gäller inte defekter eller skador på grund av felaktig hantering av produkten.
IX STUDIOS täcker returkostnader i rimlig utsträckning, om klagomålet är motiverat. Vi förbehåller oss rätten att avhjälpa klagomålet genom att ersätta det med en oskadad artikel istället för att återbetala inköpspriset. Detta innebär att ditt föremål kommer att repareras, eller så kommer du att få ett nytt föremål som ersättning för det du har klagat på om ditt klagomål är motiverat.
Kan jag återvända eller byta i er butik?
Om du har köpt dina smycken från oss är du alltid välkommen att få hjälp med retur eller byte i vårt butik, du behöver bara ta med ditt kvitto.
Hur lång är returfristen när du köper en present?
Vi har en 14 dagars fullständig returpolicy. Om detta inte passar med när du ska ge en unik gåva till den du innehar oss, ring oss eller skicka ett e-postmeddelande till hello@ixstudioscph.com.
LEVERANS
Hur lång är leveranstiden?
Leveranstiden är 1-3 dagar om du beställer på vardagar före kl. 12:00.
Vad kostar frakten?
Fraktpriserna är varierande och beräknas i kassan.